2017 09 26, Antradienis Portalo filosofija   I  Bendradarbiavimas   I  Kontaktai   I  Atsakomybės ribojimas
              Portalas SVEIKATOS SODAS: Kuo arčiau Gamtos tuo daugiau sveikatos! 

Mažiau spam‘o – švaresnė galva.

img

 

PRAVARTU

       PIRMOJI PAGALBA

         KALENDORIUS

      DOPLERIO RADARAS

      PACIENTŲ TEISĖS

      ECHOSKOPIJA.LT

       AKIŲ KLINIKA

 „SVEIKATOS SODO“     VIDEO DIENORAŠTIS   

Hey.lt - Nemokamas
 lankytojų skaitliukas
Norite sulieknėti? Eikite šokti   print
2014-10-06
Norite sulieknėti? O gal tiesiog pajudėti, tačiau aerobika ar sporto klubas jūsų nežavi. Eikite šokti – pataria gydytojai. Šokiai ne tik garantuos gerą nuotaiką, bet ir padailins figūrą.

Obuolio tipo figūra


Dažniausiai tokio tipo figūros merginos turi siaurus klubus. Jų apimtis yra beveik tokia pati kaip krūtinės ir liemens. Riebalai kaupiasi vidurinėje kūno dalyje. Probleminės zonos: pilvas, viršutinė rankų dalis, šonai.
 
Tinkami šokiai: pilvo šokis.
Kiek sudegina kalorijų: 4-5 kcal 1 kg svorio.

 
Neseniai Flinderso (Australija) universiteto mokslininkės Marikos Triggerman atlikti tyrimai patvirtina: pilvo šokiai padeda pagražinti moters figūrą, jei jos pilvukas ir šonai nėra idealios formos. Taip yra dėl to, kad pagrindinis pilvo šokių judesys itin teigiamai veikia preso raumenis ir dubens srities kraujotaką.
Pasak ginekologų, pilvo šokiai taip pat labai naudingi ginekologinių ligų profilaktikai.
Ekspertai rekomenduoja pilvo šokiu užsiimti tris kartus per savaitę po 40-55 min.
 
Kriaušės tipo figūra

Šio tipo moterų figūrai būdingi platūs klubai. Papildomi kilogramai dažniausiai nusėda apatinėje kūno dalyje. Probleminės sritys: klubai, šonai, sėdmenys.
 
Tinkami šokiai: salsa, airiški šokiai, rumba.
Kiek sudegina kalorijų: 3-5 kcal 1 kg svorio.

 
Tokio tipo figūros moterims, norinčios atikratyti papildomų kilogramų, specialistai rekomenduoja rinktis šokius, kurių metu reikia energingai judinti klubus, - tai yra samba, slasa, rumba ir pan.
Šokant minėtus šokius gerėja apatinė kūno dalies kraujotaka, limfos nutekėjimas, užkertantis kelią tinimų, kurie būdingi „kriaušėms“, atsiradimui.
Moterims, kurios linkusios į venų varikozę, reikia atidžiai pasirinkti avalynę, nes krūvis pėdoms itin didelis.
Kad sulieknėtumėte, šokti reikia po 40 min. du kartus per savaitę.
 
Smėlio laikrodžio figūra

Smėlio laikrodžio figūros moterims riebalai kaupiasi gana proporcingai. Probleminės sritys: klubai, biustas, viršutinė rankų dalis.
 
Tinkami šokiai: flamenko.
Kiek sudegina kalorijų: 4 kcal 1 kg svorio.

 
Flamenko šokio judesiai labai įvairūs. Čia reikalinga ir plastika ir lankstumas. Šokis padeda išlaikyti grakščią laikyseną. Tai aktualu minėtos figūros atstovėms, nes dėl didelių krūtų jos dažnai linkusios kūprintis.
Šokti treneriai „smėlio laikrodžio“ moterims rekomenduoja po valandą tris kartus per savaitę.
 
Svarbu
Nepamirškite ir apie tinkamą mitybą. Norėdami geresnių rezultatų ją koreguokite: vartokite mažiau greitai pasisavinamų angliavandenių, venkite „prikimšti skrandį prieš miegą. Gerkite daugiau vandens. Stenkitės nevalgyti bent pusvalandį po treniruočių.
 


Freeimages.com -
Belovodchenko Anton nuotr.
Atgal  

Dėl straipsniuose aprašytų gydymo, sveikatingumo metodų taikymo ar vaistų vartojimo portalas SVEIKATOS SODAS neatsako. Kreipkitės patarimo pas savo gydytoją, vaistininką ar tos srities specialistą. 
Perspausdindami, cituodami ar kitaip platindami portalo SVEIKATOS SODAS autorinę medžiagą įdėkite aktyvią nuorodą www.sveikatossodas.lt



Reklama: Stogų įrengimas Baidarių nuoma dzūkijoje Reklamos paslaugos Plastikiniai langai Muitinės tarpininko paslaugos Krovinių pervežimai Medinės durys Mediniai langai Grindinio trinkelės

Svetainių kūrimas, seo paslaugossvetainių kūrimas, seo paslaugos

durys, medinės durys