2018 06 18, Pirmadienis Portalo filosofija   I  Bendradarbiavimas   I  Kontaktai   I  Atsakomybės ribojimas
              Portalas SVEIKATOS SODAS: Kuo arčiau Gamtos tuo daugiau sveikatos! 

Mažiau spam‘o – švaresnė galva.

img

 

PRAVARTU

       PIRMOJI PAGALBA

         KALENDORIUS

      DOPLERIO RADARAS

      PACIENTŲ TEISĖS

      ECHOSKOPIJA.LT

       AKIŲ KLINIKA

 „SVEIKATOS SODO“     VIDEO DIENORAŠTIS   

ziedu piegāde
Flower Delivery in Riga

 

Hey.lt - Nemokamas
 lankytojų skaitliukas
Miego stoka atveria duris virusui   print
2015-10-27
                 Dėl gerklės perštėjimo, užgulusios nosies ar net karščiavimo neskubėkite kaltinti prasto oro. Mat mokslininkai tvirtina, kad šie ir kiti į peršalimą panašūs simptomai gali atsirasti ir dėl miego stokos. Tai ilgainiui gali paguldyti į ligos patalą.

Amerikiečių mokslininkai nustatė, kad riziką susirgti peršalimu labiausiai padidina ne stresas, rūkymas, alkoholis ar tokie dalykai kaip pajamų dydis, išsilavinimas, o būtent miego trūkumas. Kuo mažiau žmonės miega, tuo labiau jie linkę kosėti ir čiaudėti.

Palyginus su tais, kurie per parą miega daugiau nei 7 valandas, miegantiems mažiau nei 6 valandas tikimybė susirgti peršalimo ligomis padidėja 4,2 karto. Žmonėms, kurie miega mažiau nei 5 valandas, ši rizika išauga 4,5 karto.

Taigi kokybiškas miegas užtikrina visavertį žmogaus gyvenimą – jis padeda atsistatyti organizmui, stiprina imunitetą, didina atsparumą ligoms, teigiamai veikia mūsų kasdienę nuotaiką ir būseną, didina darbingumą.

Verta žinoti

Mūsų nervų sistema ilsisi vakare, nuo 22 iki 24 val. Todėl jei tokiu metu nemiegama, ji neturi galimybės atsistatyti po dienos įtampos. Dvi valandos miego iki vidurnakčio yra lygios keturių valandų miegui po 24 val. Tad ne veltui ne vienas specialistas ir mokslininkai sako, kad miegas iki vidurnakčio – pats naudingiausias. Nustatyta, kad gulant vėliau nei dešimtą valandą vakare, padidėja ir polinkis rūkymui.

1–3 val. nakties aktyviausiai dirba kepenys, vyksta intensyvus organizmo valymas, šalinami toksinai ir kenksmingos medžiagos. Tad jeigu tokiu metu jūsų organizmas nemiega, nesiskųskite nesibaigiančiomis odos ir kitomis problemomis.

Stenkitės bent porą valandų iki miego nežiūrėti televizoriaus, į kompiuterių ir telefonų ekranus. Yra įrodyta, kad šių įrenginių mėlyna šviesa lėtina vieno iš svarbiausių antioksidantų hormono melatonino gamybą.

Gydytojai sako, kad mūsų šalyje miego sutrikimų daugėja, tam daug įtakos daro ir nuolatinis laikrodžių sukinėjimas. Nesibaigiantis nuovargis ir didėjantis nerimas – didelė problema visame pasaulyje.

Aigustė Tavoraitė

Pixabay.com/Gerhard Gellinger nuotr.

Atgal  

Dėl straipsniuose aprašytų gydymo, sveikatingumo metodų taikymo ar vaistų vartojimo portalas SVEIKATOS SODAS neatsako. Kreipkitės patarimo pas savo gydytoją, vaistininką ar tos srities specialistą. 
Perspausdindami, cituodami ar kitaip platindami portalo SVEIKATOS SODAS autorinę medžiagą įdėkite aktyvią nuorodą www.sveikatossodas.lt



Reklama: Stogų įrengimas Trinkelių klojimas Panevėžyje Plastikiniai langai Medinės durys Mediniai langai Grindinio trinkelės

Svetainių kūrimas, seo paslaugossvetainių kūrimas, seo paslaugos

durys, medinės durys