2017 12 15, Penktadienis Portalo filosofija   I  Bendradarbiavimas   I  Kontaktai   I  Atsakomybės ribojimas
              Portalas SVEIKATOS SODAS: Kuo arčiau Gamtos tuo daugiau sveikatos! 

Mažiau spam‘o – švaresnė galva.

img

 

PRAVARTU

       PIRMOJI PAGALBA

         KALENDORIUS

      DOPLERIO RADARAS

      PACIENTŲ TEISĖS

      ECHOSKOPIJA.LT

       AKIŲ KLINIKA

 „SVEIKATOS SODO“     VIDEO DIENORAŠTIS   

Hey.lt - Nemokamas
 lankytojų skaitliukas
Streso lygis – aukščiausias istorijoje: gydytojo patarimai kaip su juo kovoti   print
2017-10-30
Retas įsivaizduoja savo gyvenimą be stresinių situacijų. Gydytojas Alvydas Unikauskas rekomenduoja penkis būdus, kaip išvengti XXI a. rykštės – nerimo ir streso.

Naujausiais Kembridžo universiteto tyrimais nustatyta, kad šiuolaikinio žmogaus streso lygis yra aukščiausias istorijoje, o moterys su nerimu ir stresu kovoja dvigubai daugiau nei vyrai.

„Nerimo ir streso poveikio sukeliami sutrikimai silpnina visas organizmo funkcijas, pripildo mus nerimo baimių siaubų“, – sako A. Unikauskas.

Pirmasis gydytojo patarimas – mažinkite laiką, kurį leidžiate naršydami internete, žiūrėdami televizorių, skaitydami spaudą. Smegenys neigiamai reaguoja į socialiniuose tinkluose, internete bei visur kitur pateikimą neigiamą informaciją.

„Tokios istorijos mūsų smegenims sako, kad pasaulis – pavojinga ir baisi vieta, todėl nuolat reikia būti įsitempusiam. Mūsų smegenys tada piešia baisiausius gyvenimo scenarijus, kuriuos pritaikote savo gyvenimui pagal socialinėje aplinkoje pamatytus pavyzdžius“, – aiškina gydytojas.

Kita vertus, kenksminga gali būti ir teigiama informacija. „Skaitant puikias istorijas ir žvelgiant į nuotraukas, kuriose kiti gyvena idealų gyvenimą, kyla mintys, kad esate blogesni“, – pastebi A. Unikauskas.

Pixabay.com/Gerd Altmann nuotr.

Kitas jo pasiūlymas – kovokite su stresu daugiau judėdami. „Darykite tai, ką gamta kažkada ir sumąstė streso atveju – bėkite arba ginkitės“, – sako specialistas.

Nusiraminimui, pasak gydytojo, padeda ir kvėpavimo technika. Taip sukeliate biologinį atsipalaidavimo procesą organizme.

Minėta kvėpavimo techniką prailgina iškvėpimą, kad nusiramintumėte.

„Pamirškite gilų kvėpavimą ar kitus senus patarimus, kaip, apimtam nerimo priepuolio, kvėpuoti vien per burną ar nosį.

Įkvėpti reikia pamažu, skaičiuojant iki keturių, tada sulaikyti, suskaičiuoti iki keturių ir išleisti orą skaičiuojant iki šešių“, – nurodo A. Unikauskas.

Dar vienas patarimas – pakeiskite požiūrį. „Nerimas skatina galvoti apie tai, kas blogiausia, kol pasijuntame taip, lyg ir nutiko tai, kas blogiausia“, – pastebi gydytojas.

Visi kovos su stresu būdai – laidoje „Klauskite daktaro“.

Pixabay.com/Gerd Altmann nuotr.

Atgal  

Dėl straipsniuose aprašytų gydymo, sveikatingumo metodų taikymo ar vaistų vartojimo portalas SVEIKATOS SODAS neatsako. Kreipkitės patarimo pas savo gydytoją, vaistininką ar tos srities specialistą. 
Perspausdindami, cituodami ar kitaip platindami portalo SVEIKATOS SODAS autorinę medžiagą įdėkite aktyvią nuorodą www.sveikatossodas.lt



Reklama: Stogų įrengimas Baidarių nuoma dzūkijoje Reklamos paslaugos Trinkelių klojimas Panevėžyje Plastikiniai langai Muitinės tarpininko paslaugos Krovinių pervežimai Medinės durys Mediniai langai Grindinio trinkelės

Svetainių kūrimas, seo paslaugossvetainių kūrimas, seo paslaugos

durys, medinės durys