Tyrimo pradžioje visiems dalyviams reikėjo atsakyti į klausimus apie jų požiūrį į eutanaziją ir abortus.
Vėliau studentams pasiūlė neskiestų apelsinų sulčių arba sulčių su kofeinu, kurio kiekis prilygo dviem kavos puodeliams.
Po to studentai perskaitė straipsnius, kuriuose svariais argumentams buvo ginamas visiškai priešingas nei jų pačių požiūris.
Pabaigoje studentai atsakinėjo į tuos pačius klausimus, kurie buvo pateikti eksperimento pradžioje.
Paaiškėjo, jog kofeiną vartoję dalyviai tapo gerokai sukalbamesni ir lengviau sutiko su kontrargumentais.
Tyrimo vadovas Perlas Martinas sakė, kad šios žinios gali turėti didelę praktinę reikšmę.
„Tik įsivaizduokite, kaip kofeino turintys produktai, tarkime, kava, arbata, kola ar energetiniai gėrimai, gali turėti įtakos tam, kiek žmogus tiki televizijos ar radijo reklama arba politikų pareiškimais, filmo recenzija, pagaliau, kaip jis elgiasi dalykiniame susitikime aptariant darbo reikalus“, – sakė mokslininkas.
“Klaipėda”