Reklaminis filmukas vaizduoja paauglę, patiriančią kvėpavimo sunkumus savo kasdieninėje veikloje ir stebinčią svetainėje rūkančius savo tėvus.
Anot ES sveikatos ir vartotojų apsaugos komisaro Markos Kyprianou, kiekvienais metais pasyvus rūkymas nužudo 19 tūkst. nerūkančių europiečių. Reklamos kampanija siekiama priminti rūkaliams, kad šis žalingas įprotis kenkia jų vaikams lygiai tiek pat, kiek ir jiems patiems.
šiais metais kampanija bus vykdoma ne tik per televiziją, bet ir naudojantis elektroniniu paštu bei internetu – rūkaliai bus skatinami apsispręsti mesti rūkyti, jiems siūlomi patarimai ir su tuo susijusi pagalba. Europos Komisijos kampanija, kuriai skirta 72 mln. eurų, vyksta jau dvejus metus. Rinkos tyrimai parodė, kad per tą laiką 150 mln. Europos gyventojų jau matė reklamą, iš jų 55 proc. sudaro jauni žmonės, o balsavimų metu kampanijai pritarė 83 proc. jaunesnių nei 25 m. žmonių.