2018 06 20, Trečiadienis Portalo filosofija   I  Bendradarbiavimas   I  Kontaktai   I  Atsakomybės ribojimas
              Portalas SVEIKATOS SODAS: Kuo arčiau Gamtos tuo daugiau sveikatos! 

Mažiau spam‘o – švaresnė galva.

img

 

PRAVARTU

       PIRMOJI PAGALBA

         KALENDORIUS

      DOPLERIO RADARAS

      PACIENTŲ TEISĖS

      ECHOSKOPIJA.LT

       AKIŲ KLINIKA

 „SVEIKATOS SODO“     VIDEO DIENORAŠTIS   

ziedu piegāde
Flower Delivery in Riga

 

Hey.lt - Nemokamas
 lankytojų skaitliukas
Kaip tinkamai svajoti   print
2012-11-29
Psichologai tvirtina, kad savo troškimų dažnai nepavyksta pasiekti visai ne todėl, kad jie neįgyvendinami. Daugelis paprasčiausiai nemoka… svajoti.

Pasak anglų psichoterapeuto Džono Kolinso, ilgai galvodamas, kad tuoj pargriūsi, būtinai parkrisi: „Teigiamų lūkesčių energija kur kas naudingesnė už neigiamą nenaudingo jaudulio užtaisą.“

Taigi pradėkime būtent nuo teigiamų lūkesčių. Daug lemia jau žodinė troškimų išraiška. Venkite žodelio „ne“. Nesakykite: „Noriu, kad mano šeimoje niekas nesirgtų.“ Sakykite: „Noriu, kad mano šeimoje visi būtų sveiki.“ Venkite miglotų formuluočių, tokių kaip: „Tegul man viskas gerai sekasi.“ Būkite konkretesni – nusakykite tiksliai, kokios sėkmės trokštate: darbe, namuose, šeimos, o gal asmeniniame gyvenime.

Svarbiausia pačiam tikėti, kad troškimas gali išsipildyti. Tiems, kurie abejoja savo tikslo realumu, naudinga pasinaudoti savitaiga. Kartokite sau: „Yra visos sąlygos tam, kad svajonė išsipildytų“, „Esu to vertas“, „Man pavyks“. Nusistatykite ir savo troškimų išsipildymo laiką – jis turi būti realus.

Aiškiai suvokę, ką trokštate savo gyvenime pakeisti, svajones išreikškite atitinkamu simboliu – fi gūrėle ar paveikslėliu. Trokštamas daiktas visada krinta į akis, siekis įgyvendinti jį realiame gyvenime sustiprėja.

Aišku, naivu tikėtis, kad svajonės gali išsipildyti savaime. Pasiekti troškimų išsipildymo lengviau, savo pastangas suskaidžius į tris etapus.

Pirmas: žingsnis po žingsnio. Nereikalaukime iš savęs pernelyg daug – būtent dėl to dažnai griūva geriausi ketinimai. Iškėlę dešimt tikslų, veikiausiai nepasieksime nė vieno. Pakaks, jei trims artimiausiems mėnesiams parinksite tris svarbiausias kryptis, į kurias rimtai sutelksite savo jėgas. Kasdien ženkite bent po mažą žingsnelį sėkmės link.

Antras: rinkimės, kas svarbiausia. Jūsų pastangas gali nepastebimai užgožti kasdienė rutina. Pagalvokite, kaip to išvengti. Naudinga būtų dienos pradžioje sudaryti sąrašą darbų, kuriuos būtina atlikti šiandien, ir griežtai šio grafi ko laikytis.

Trečias: išsivaduokime nuo to, kas nereikalinga. Savo jėgas vertinkite objektyviai. Savo pareigų neužverskite ant kitų žmonių pečių ir neatidėliokite to, ką galite atlikti dabar. Tačiau neleiskite, kad smulkūs rūpesčiai užgožtų svarbiausią tikslą.

Dovilė Klimaitė

SXC.hu - Belovodchenko Anton nuotr.

Atgal  

Dėl straipsniuose aprašytų gydymo, sveikatingumo metodų taikymo ar vaistų vartojimo portalas SVEIKATOS SODAS neatsako. Kreipkitės patarimo pas savo gydytoją, vaistininką ar tos srities specialistą. 
Perspausdindami, cituodami ar kitaip platindami portalo SVEIKATOS SODAS autorinę medžiagą įdėkite aktyvią nuorodą www.sveikatossodas.lt



Reklama: Stogų įrengimas Trinkelių klojimas Panevėžyje Plastikiniai langai Medinės durys Mediniai langai Grindinio trinkelės

Svetainių kūrimas, seo paslaugossvetainių kūrimas, seo paslaugos

durys, medinės durys